bye bye paradise

hello darlings,

nu är det dags att bege sig hemåt igen. jag längtar inte hem det minsta och hade gladeligen stannat en månad till. 

vi hade låga förväntningar på seminyak, vår sista anhalt, men o'boy hörni! härlig mix av chica boutiquer/restauranger och superbohemiska surf shacks och yoga-hål i väggen. kan dock tänka mig att detta ställe är en mardröm under högsäsong men just nu var det perfekt! på mornarna stack M iväg och surfade medan jag fick massage och sen slappade vi vid poolen fram till lunch. vi åkte på moppeutflykt till hälsoparadiaet canggu och lunchade på någon av den uppsjö av underbara organiska kaféer, sen softade vi på stranden eller poolen på eftermiddagarna för att slutligen svida om och gå ut på kvällen. restaurangerna i seminyak är i världsklass och jag tror att flera stycken kvalar in på min tio i top lista! 

fasen vad jag är kär i bali, jag ska skriva ihop ett nytt inlägg med tips senare.. men nu ska det flygas-24 timmar tar det dörr till dörr.. zzzzznark men så värt!

bisous 💋






Kommentera här: