more shades

hola happy people!

den här kylan alltså, brrrrrrr! och då har vi inte ens nollgradigt! man får vara glad för det lilla. påminn mig om detta när jag börjar snegla åt att flytta till sverige sisådär i juni.. men kan ni fatta att alla små barn knatar runt i sina skoluniformsshorts även så här års? det är nått fel på britterna helt klart..

vår köksbeställning är lagd för länge sedan men ni vet när något går och stör en och man försöker övertala sig att det inte spelar någon roll? jag har inte varit 100% nöjd med färgen på luckorna och i söndags fick jag nog och gick och köpte fler färgprover och voila den perfekta åskmolnsfärgen är hittad!

nu hoppas jag att pickyliving inte har börjat måla luckorna i den gamla färgen för då kommer det bli dyyyyyyrt


sen är det ju himla svårt att välja knoppar och handtag. jag har ränt runt på varenda antikmarknad i hela stan för att hitta gamla slitna mässingshandtag. älskar skinande guld-mässing, men det är liksom inte vår stil riktigt. plus att dom måste matcha tapwellkranen i antik mässing som skeppas från sverige as we speak..


det lutar mot någon av dessa fyra..

nu ni ska det knegas. önskar er en härlig tisdag!

Kommentera här: