kuddbekymmer

hello sunday!

nu har en tredjedel av den gudsförgätna månaden januari gått! woop woop! hur hände detta? jag kan meddela att jag har varit  jätteduktig med fyra av mina januarimål och superdålig med ett. jag har nämligen frossat i vitt mjöl. igår åt jag pasta och nu har jag just smällt i mig fyra mackor. va! jag som aldrig äter var sig mackor eller pasta. och jag ska dessutom iväg på brunch om en timma..

alltså vissa meningslösa grejer blir man ju skogstokig på! som att England och Sverige har olika mått på sina kuddar. B U T  W H Y....? det är ju helt jävla sinnessjukt! och malin som jobbar på lexington säger att det finns ytterligare en himla massa länder som har ytterligare versioner av kuddmått. suck! 

så vi londonbor går alltså till exempel miste om alla underbarheter från reva home




samt superprisvärda linnelakan från ellos i mörkblått och ljusrosa 




merde! det blir ev till att skaffa ett par huvudkuddar i svensk storlek, men det ska erkännas att jag föredrar storleken på de engelska kuddarna..

nu ska det svullas vidare...



Kommentera här: