kurtan

oj just det, vad tror ni om den här printen?


det är ju en no-brainer att den är svincool och jag älskar ju kurtan, men jag kan liksom inte bestämma mig om jag tycker att den hade passat som handen i handsken hemma hos oss eller  om den förnimmer för många minnen från mitt pubbiga fjortisrum. visste ni att jag var svartklädd varje dag i ett år efter att kurt cobain dog? och att jag brukade klottra på väggar "why did you blow your brain, kurt cobain?" jag får knorvtår  de luxe bara jag tänker på det och vill helst inte bli påmind tjugo gånger om dan he he...

thoughts?

Kommentarer:

1 Helena M:

Det hade jag ingen aning om... Svartklädd i ett år.... Då var du ju hängiven.... Jo för sjutton upp med Kurtan på väggen bara.... Lite rock 'n roll kan inte skada i ett välinrett hem ;-) kram

Svar: Fast jag är 95% klädd i svart i vanliga fall så ingen megauppoffring 😂
johanna

2 Helena M:

Det hade jag ingen aning om... Svartklädd i ett år.... Då var du ju hängiven.... Jo för sjutton upp med Kurtan på väggen bara.... Lite rock 'n roll kan inte skada i ett välinrett hem ;-) kram

Svar: 👍👍👍
johanna

Kommentera här: