januari

hello lovelies!

alltså det finns ju ingen hejd över hur deppig min januari är! kallt och jävligt och mörkt och så är man på diet som ni vet. det är ju för väl att :
a) it's friiiiiiidayyyy
b) halva månadshelvetet har gått
c) om en månad är vi här


jaaaaa tack! 

en på mitt jobb sa att "dry january" eller "vit månad" är bullshit eftersom det tar sex veckor att rena levern. så nu är jag i valet och kvalet om jag ska bryta nu nu eller gå all in och förlänga plågan två veckor. ikväll är vi bortbjudna till vänner och det hade ju varit himla trevligt att få sippa på ett litet glas rött....

men först: åtta timmars kneg 

Kommentarer:

1 Hibsie:

Vilket blev det? Alltså även om det tar tid att rena levern så slipper man kalorier när man kör alkofritt. Jag gick ner fem kg när jag tog körkort...även om jag rörde på mig mindre :)

Svar: Jag kor fortfarande Vitt och ar tjockare an nansinn.. Det ar carbsen som ar boven. Tror jag behover mer stress i mitt liv :D
johanna

Kommentera här: