dölja vs nöta

heeeello party people!

fredag hörni! woop woop, hoppas ni är lika laddade som jag!

bali närmar sig med stormsteg och igår efter jobbet svängde jag förbi primark och köpte en sisådär hundra bikinis. 
seriöst alltså. dom är jättefina och kostar två pund delen så fanns verkligen ingen anledning att knussla. den här valrossen har nämligen insett att den existerande bikinisamlingen bestående av snören och små tyglappar storlek 34 inte kan anses anstädigt att gå runt med.. och vill ni veta det värsta? jag köpte en b a d d r ä k t ! marinblå med "slimmande effekt". shame on me! 
när man börjar dölja istället för att nöta (på gymmet alltså) har det gått för långt. då är man liksom i samma kategori som folk som köper frysta färdiga matportioner och värmer i micron.. 

snart en månads detox är över och jag känner mig ohärligare än nånsinn


tjing tjing!

Kommentera här: