en route

hi honeys! 

vi har precis tillbringat sex timmar i loungen och har fem och en halv kvar. vilka dårar tänker ni, men jag orkar inte släpa min jätteväska till camden och byggarna är hemma och vänder upp och ner på stället så där kan man inte va heller. 

appropå jätteväska: varje gång vi reser så skäms M ögonen ur sig över min resväska. den är inte bara ful utan dessutom trasig och tejpad.. jag är för snål för att köpa en ny så M hade tydligen gett upp för häromdagen kom han hem med den här rimowasnyggingen. Y E S ! 


nu ska jag jobba undan det sista och sen sticker vi!

nästa gång jag tittar in är jag i hong kong ❤️ 

Kommentarer:

1 Hibsie:

HUR MÅNGA par loubisar har du som jag aldrig har sett dig använda?!

Svar: Hi hi hi! Massor! Men jag kan inte gå i dom och dom är sjukt obekväma så gör sig bäst som prydnad 😂 kreds till dig som pallar 😘❤️
johanna

Kommentera här: