bubbel och dumplings

hi sweetpeas! 
 
sicken fredag! regn och rusk, men helgfeelingen finns där ändå! woop woop!
 
på tisdag är det chinese new year och det firar vi med dumpling- och bubbelbrunch hemma hos oss imorron! vilket koncept va? ja tack! 
 
dry january är ju som bekant över. trötta jäkla januari! en bra grej är att jag inte är det minsta sugen på kaffe längre. tyvärr har jag fördruckit mig på örtte så nu dricker jag istället ingenting
 
strax före jul hade vi besök av söta och superduktiga denice som gjorde ett litet mini-reportage hemma hos oss. check it out here. jag pyser av stolthet💛 
 

en annan jävulskt gödig grej är att idag om två veckor sticker vi på semester. inte nog med att vi ska till min favoritvärldsdel asien utan medan vi är borta så kommer byggarna och river ut våra heltäckningsmattor en gång för alla.. megadubbelyeeeeees!
 
må nu denna arbetsdag gå fort som satan!
 

Kommentarer:

1 Helena M:

Ser fint ut hos er!
He he he, tycker mig känna igen vissa snygga mässings-stakar från Jaktstigen... Är det dem, eller har du hittat likadana?
Kram kram

Svar: Tack :) nix inget ar fran jaktstigen tyvarr..
johanna

2 Styling By Denice:

Åhh fina du <3 tack för delningen! Stor kram på dig.

Svar: Tack själv 😘💋
johanna

3 Deer:

SÅ FINT! Puss

Svar: Tack söti💕hoppas du mår bättre
johanna

Kommentera här: