bali coming up

hello lovelies,

man tackar! rethostan har hållt mig vaken sen fem i morse, men jag känner mig mycket bättre så ska inte klaga.

alltså kan ni fatta att vi sticker om mindre än en vecka!

vi kan säga så här: jag kommer INTE surfa, kolla in den här bilden tagen idag på stranden där vi ska bo... mama mia!




däremot ska det solas och badas och yogas och spa-as. och handlas. på shoppinglistan:

-urnor. känner att vårt hem blivit för svensk tennigt, behöver få in lite mer handgjorda grejer med skavanker. när någon kallade vårt hem "elegant" så fattade jag att det spårat ut


-drömfångare. jakten på den perfekta drömfångaren måste få ett slut! likaså mina mardrömmar. men på bali finns den, jag bara vet det.



-baliparasoll. jag har velat ha ett sånt här i evigheters evigheter. problemet är att jag inte har någon trädgård. ej heller förvaring. men det vore snopet att komma hem utan ett tycker jag. när man nu gjort sig besväret att flyga arton timmar och allt..




-skedar gjord av snäckor. fråga mig inte vad jag ska ha dom till


och såklart en buddha till min växande samling


nu ska det fixas frulle, laters!

Kommentera här: